FANUC robot repair, Fanuc robot maintenance, per allargà a vita di l'equipaggiu è riduce a rata di fallimentu, u mantenimentu regulare hè essenziale, chì hè ancu una parte di l'usu sicuru di i robot industriali.U prucessu di mantenimentu di u robot FANUC hè u seguitu:

1. Verificazione di u frenu: prima di u funziunamentu normale, verificate u frenu di u mutore di ogni arbre di u frenu di u mutore, u metudu d'ispezione hè cusì:
(1) eseguite l'assi di ogni manipulatore à a pusizione di a so carica.
(2) u modu di u mutore nantu à u controller di u robot, selezziunate l'interruttore per chjappà a pusizione di l'elettricu (MOTORSOFF).
(3) verificate s'ellu l'arbulu hè in a so pusizioni originale, è se l'interruttore elettricu hè disattivatu, u manipulatore mantene sempre a so pusizioni, chì indica chì u frenu hè bonu.

2. Prestate attenzione à u periculu di perda l'operazione di decelerazione (250mm/s): ùn cambia micca u rapportu di l'ingranaggio o altri parametri di u muvimentu di l'urdinatore o di u dispusitivu di l'insignamentu.Questu affetterà a funzione di l'operazione di decelerazione (250 mm/s).

3. U travagliu in u scopu di u mantenimentu di u manipulatore: se deve travaglià in u scopu di u travagliu di u manipulatore, duvete osservà i seguenti punti:
(1) l'interruttore di selezzione di modu nantu à u controller di u robot deve esse attivatu in a pusizione manuale in modu chì u dispusitivu di attivazione pò esse operatu per disconnect l'urdinatore o operà remotamente.
(2) quandu l'interruttore di selezzione di modu hè in a pusizione <250mm/s, a velocità hè limitata à 250mm/s.Quandu entra in l'area di travagliu, l'interruttore hè generalmente attivatu in questa pusizione.Solu e persone chì cunnosci assai di i robots ponu aduprà 100% velocità piena.
(3) fate attenzione à l'assi di rotazione di u manipulatore è fate attenzione à i capelli o a ropa chì si agitanu nantu à questu.Inoltre, fate attenzione à l'altri pezzi selezziunati o altre equipaggiu nantu à a manu meccanica. (4) Verificate u frenu di u mutore di ogni assi.

4. L'usu sicuru di u dispusitivu di l'insignamentu di u robot: u buttone di attivazione di u dispusitivu (dispositivu di attivazione), installatu nantu à a scatula di l'insignamentu cambia à u modu di mutore attivatu (MOTORS ON) quandu u buttone hè pressatu à mità.Quandu u buttone hè liberatu o tuttu hè pressatu, u sistema cambia à u modu di putenza (MOTORS OFF).Per utilizà in modu sicuru l'istruttore ABB, i seguenti principii devenu esse seguitu: u buttone di attivazione di u dispusitivu (dispositiu di attivazione) ùn deve micca perde a so funzione, è quandu u prugramma o di debugging, liberate u buttone di u dispusitivu (dispositivu di attivazione) immediatamente quandu u robot ùn hà micca. bisognu di spustà.Quandu i programatori entranu in l'area sicura, devenu piglià a casella di l'insignamentu di u robot cun elli in ogni mumentu per impedisce à l'altri di muvimenti robots.

Mantenimentu di l'armadiu di cuntrollu, cumpresa a manutenzione generale di pulizia, a sostituzione di tela di filtru (500h), a sostituzione di a batteria di u sistema di misurazione (7000 ore), a sustituzione di l'unità di ventilatore di l'urdinatore, l'unità di ventilatore servo (50000 ore), u cuntrollu di u cooler (mensile), etc. .L'intervallu di mantenimentu dipende principarmenti di e cundizioni ambientali, è ancu di l'ore di corsa è a temperatura di u robot Fanako FANUC.A bateria di u sistema di a macchina hè una batteria dispunibile non rechargeable, chì travaglia solu quandu l'alimentazione esterna di l'armadiu di cuntrollu hè tagliata, è a so vita di serviziu hè di circa 7000 ore.Verificate a dissipazione di u calore di u controller regularmente per assicurà chì u controller ùn hè micca cupertu da plastica o altri materiali, chì ci hè abbastanza spaziu intornu à u controller è luntanu da a fonte di calore, chì ùn ci hè micca detritu impilatu in cima di u controller. , è chì u ventilatore di raffreddamentu funziona bè.ùn ci hè micca bloccu à l'entrata è l'output di u fan.U loop cooler hè in generale un sistema chjusu senza mantenimentu, per quessa, hè necessariu inspeccionà regularmente è pulisce i cumpunenti di u ciclu di l'aire esternu cum'è necessariu.Quandu l'umidità ambientale hè alta, hè necessariu di verificà se u drenu hè drenatu regularmente.

Nota: u funziunamentu sbagliatu porta à danni à l'anellu di sigillatura.Per evità errori, l'operatore deve cunsiderà i seguenti punti:
1) staccate u tappo di presa prima di cambià l'oliu lubrificante.
2) aduprà una pistola à oliu manuale per unisce lentamente.
3) Evite aduprà l'aria compressa furnita da a fabbrica cum'è a fonte di energia di a pistola d'oliu.Se necessariu, a pressione deve esse cuntrullata in 75Kgf / cm2 è u flussu deve esse cuntrullatu in 15 / ss.
4) l'oliu lubrificante prescrittu deve esse usatu, è altri olii lubricating dannu u riduttore.


Tempu di Postu: Apr-19-2021