1. U rapportu mostra chì ci sò quasi 5 miliardi utilizatori glubale di rete suciale
Sicondu i rapporti trimestrali di statistiche in Internet, quasi 5 miliardi di persone (4,88 miliardi) sò attivi nantu à e rete soziale, chì rapprisentanu u 60,6% di a pupulazione tutale di u mondu. Certi rigioni sò sempre luntanu: in Africa Centrale è Orientale, solu 1 persone su 11 utilizanu e rete suciale. In India, menu di un terzu di e persone registranu cunti nantu à e plataforme di e social media. U rapportu mostra chì l'utilizatori glubale passanu 2 ore è 26 minuti à ghjornu nantu à e rete soziale, ma a diferenza hè significativa: u Brasile hà 3 ore è 49 minuti, u Giappone hà menu di 1 ora, è Francia hà 1 ora è 46 minuti.
2. U Bancu Centrale Russu annuncia un aumentu di i tassi d'interessu chjave à 8,5%
U 21 tempu lucale, u Bancu Cintrali di Russia hà annunziatu ch'ellu suscitarà u tassu d'interessu chjave da 100 punti basi à 8,5%. U bancu cintrali russu hà dichjaratu chì a tarifa annuale attuale di crescita di u prezzu hà superatu u 4% è cuntinueghja à cresce. A causa di risorse limitate di u travagliu è altri motivi, a crescita di a dumanda domestica hà superatu l'aumentu di a capacità di produzzione, aggravando continuamente a pressione inflazionistica è cresce l'aspettattivi d'inflazione.
3. U cummerciu esteru di Malaysia hà diminuitu in a prima mità di l'annu
Sicondu i dati publicati da u Dipartimentu di Statistiche Malasia u 20, u cummerciu esteru tutale di Malaysia in a prima mità di questu annu era di 1288 miliardi di ringgit (circa 4,56 ringgit per dollaru americanu), una diminuzione di 4,6% paragunatu à u listessu periodu di l'annu passatu. . U dipartimentu di statistiche di Malasia hà dichjaratu chì a diminuzione di u cummerciu esteru in a prima mità di l'annu era principalmente dovuta à un rallentamentu di a crescita ecunomica glubale è una diminuzione di a dumanda di merceria.
4. L'Argentina annuncia ufficialmente a so decisione di stabilisce un cunsulatu generale in Chengdu
Recentemente, u guvernu argentinu hà publicatu u decretu 372/2023 firmatu da u presidente Fernandez per mezu di un annunziu ufficiale, annunziendu chì, basatu nantu à relazioni bilaterali strette è a dumanda crescente di i naziunali argentini d'oltremare, hà decisu di apre un cunsulatu generale in Chengdu, a Cina, per più. rinfurzà u cummerciu bilaterale è i ligami culturali, è prumove l'imaghjini naziunali di l'Argentina in a regione.
5. L'UE è a Tunisia firmanu un accordu per luttà inseme cù l'immigrazione clandestina
Ricertamenti, l'Unione Europea è u paese di l'Africa di u Nordu Tunisia hà firmatu un memorandum d'intesa nantu à a creazione di un "partenariatu strategicu è cumpletu". Basatu nantu à questu, l'UE furnisce l'assistenza ecunomica cundizionale à a Tunisia, mentre chì l'ultime accunsenu à cooperà cù l'UE per rinfurzà a lotta contru l'immigrazione illegale, cumpresu rinfurzà a coordinazione di l'operazioni di ricerca è salvata, è rinfurzà u cuntrollu di e fruntiere.
6. "Stacked with Chinese modules photovoltaic"! A crisa di l'Energia face l'Europa "sweep", è l'espurtazioni fotovoltaiche di a Cina cuntinueghjanu à cresce
I magazzini in Europa sò pieni di moduli fotovoltaici chinesi ", secondu i risultati di ricerca publicati da a cumpagnia di ricerca Resta Energy u 20 da Quartz Financial Network. Attualmente, u valore accumulatu di i moduli solari fatti in Cina accumulati in Auropa hè di circa 7 miliardi d'euros, assai sopra à a dumanda attuale. In l'ultimi cinque anni, a spesa per l'impurtazioni fotovoltaiche in Europa hè quasi quadruplicata. Dapoi u 2023, l'esportazioni mensili di moduli fotovoltaici di a Cina in Europa sò più altu ch'è u listessu periodu di l'annu passatu, cù l'esportazioni ancu aumentate da 51% annu - annu - in marzu. Sicondu à dati da l 'Associu di l'Industria Photovoltaic China, u vulume tutali di spurtati di i prudutti photovoltaic di China in a prima mità di st'annu hè stimatu preliminarly à supirari 29 miliardi euru US, una crescita di circa 13% annu - U più grande mercatu in Auropa cuntene circa 50%, cù una crescita di più di 40%
7. Cina ripiglià a so pulitica unilaterale di esenzione di visa per i citadini di Brunei
Sicondu u cuntu ufficiale di l'Ambasciata Chine in Brunei, u guvernu cinese hà ripresu a pulitica di entrata senza visa di 15 ghjorni per i citadini di Brunei chì anu passaportu ordinariu per fà affari, viaghjà, visità parenti è amichi, è transitu in Cina da 0:00. u 26 di lugliu, tempu di Pechino.
Tempu di pubblicazione: Jul-24-2023
Postu tempu: 2023-07-24 11:00:55