(1) Serie Power Mate 0 cù alta affidabilità: picculu tornu di cuntrollu di dui assi, servo sistema invece di mutore stepper;stampa chjara, faciule d'operare, display CRT / MDI, rapportu altu rendimentu prezzu di DPL / MDI. 

(2) CNC cuntrollu 0-D serie: 0-TD per torni, 0-MD per fresatrici e piccoli centri di lavoro, 0-GCD per smerigliatrici cilindriche, 0-GSD per smerigliatrici di superficie, 0-PD per punzoni macchina.

(3) funzione piena 0-Serie C: 0-tc di tornu generale è tornu automaticu, 0-mc di fresatrice, perforatrice è centru di machining, 0-gcc di smerigliatura interna è esterna, 0-gsc di smerigliatrice di superficia, 0-ttc di doppia porta attrezzi quattru -tornu à l'assi.

(4) serie 0icost-efficace: pacchettu cumpletu di funzioni di u software, alta velocità, alta precisione machining, cù funzione reta.0i-MB/MA per centri di machining è fresatrici, 4-assi 4-linkage;0i-TB/TA per i torni, 4 assi 2-link, 0i-MA per fresatrici, 3-assi 3-link;0i-Mate per torni, 2 assi 2 asta.

(5) Serie CNC16i/18i/21i ultra-piccola è ultra-sottile cù funzione di rete: l'unità di cuntrollu hè integrata cù LCD, cù funzione di rete è cumunicazione di dati seriali ultra-alta velocità.Frà elli, l'interpolazione FSl6i-MB, a rilevazione di pusizioni è u servo control sò tutti basati nantu à a nanotecnologia.Massimu cuntrullabile 8-axis, 6-axis linkage;18i massimu cuntrullabile 6-axis, 4-axis linkage;21i massimu cuntrullabile di quattru assi, ligami di quattru assi.

Cunsiglii:

E caratteristiche principali di u sistema FANUC sò: 

1. Un gran numaru di strutture modulari sò usati in u disignu di u sistema.Sta struttura hè faciule da disassemble è assemble, è ogni bordu di cuntrollu hè assai integratu, cusì chì l'affidabilità hè assai megliu, è hè cunvenutu per mantenimentu è rimpiazzamentu.

2, hà una forte capacità di resiste à l'influenza di l'ambienti avversi.A temperatura di l'ambiente di travagliu hè 0-45 ℃ è l'umidità relativa hè 75%.

3. Ci sò più misuri di prutezzione perfetta.FANUC usa un circuitu di prutezzione megliu per u so propiu sistema.

(4) u software di u sistema cunfiguratu da u sistema Fanuc hà funzioni di basa relativamente cumpletu è funzioni d'opzione.Per l'utensili di a macchina generale, e funzioni di basa ponu cumplettamente i bisogni di l'usu.

5, furnisce un gran numaru di signali ricchi PMC è struzzioni funziunali PMC.Questi signali ricchi è struzzioni di prugrammazione sò cunvenuti per l'utilizatori per programà u prugramma di cuntrollu PMC in u latu di a macchina, è cresce a flessibilità di prugrammazione.

6, cù una forte funzione DNC.U sistema furnisce una interfaccia di trasmissione seriale RS232C, in modu chì a trasmissione di dati trà u PC generale di l'urdinatore è a macchina utensile pò esse realizata in modu convenientu è affidabile, rializendu cusì l'operazione DNC à alta velocità.

7, furnisce ricche funzioni di alarme di mantenimentu è diagnosi.Manuale di mantenimentu FANUC furnisce l'utilizatori cù un gran numaru di informazioni d'allarme, è classificate in diverse categurie.


Tempu di pubblicazione: 14-10-2021