L'ingegneri ghjucanu un rolu impurtante in l'integrazione di i vechji sistemi in l'ambiente digitale di l'imprese muderni.In a nova era, l'imprese sò in crescita per via di l'intelligenza artificiale (AI), l'apprendimentu di macchina (ML), l'analisi di big data, l'automatizazione di processu robot (RPA) è altre tecnulugia.Per ottimisà sti tecnulugii, l'imprese anu bisognu di rivisione in modu approfonditu e so operazioni, o di trasfurmà in modu intelligente i dispositi esistenti per risponde à i bisogni di l'affari.Questu facenu a strategia chì face una parte assai impurtante di a trasfurmazioni digitale.

A revisione ùn hè micca solu caru, ma ancu pò distrughje a continuità di a produzzione.Per quessa, l'imprese generalmente sceglienu l'ultimu metudu è rializeghjanu gradualmente a transizione di u vechju sistema, fendu assai attente à u ciculu di vita.

U prucessu di industrializazione

In l'ultimi seculi, l'industrializazione hà subitu una varietà di cambiamenti significati è abbastanza per furmà u futuru.Da a meccanizazione rapida à l'elettrificazione à l'applicazione senza saldatura di a tecnulugia di l'informazioni (it), i primi trè fasi di industrializazione anu purtatu un rapidu sviluppu à l'imprese di fabricazione.Cù l'avventu di a quarta rivoluzione industriale (di solitu chjamata industria 4.0), più è più imprese di fabricazione cumincianu à sente u bisognu urgente di realizà a trasfurmazioni digitale.

L'approfondimentu graduali di a trasfurmazioni digitale, accumpagnatu da u sviluppu di l'Internet di e cose (IOT) è di a cunnessione à alta velocità è bassa ritardu, porrà novi opportunità per u sviluppu futuru di l'industria.

Cù u digitale diventendu u focu, a forza motrice è u scopu di e soluzioni di l'ingegneria sò in espansione.L'industria 4.0 hè in crescita in u mondu, è a prospettiva di serviziu di ingegneria hè larga.Da u 2023, a dimensione di u mercatu hè prevista per esse $ 21,7 miliardi, più altu di $ 7,7 miliardi in 2018. U rapidu sviluppu di l'applicazioni è e suluzioni di l'ingegneria prumove u mercatu per cresce quasi trè volte, è u tassu di crescita annuale compostu trà 2018 è 2023 ghjunghjerà. 23,1%.

L'industria 4.0 hè u daretu à e scene di a crescita di a dumanda di ingegneria muderna.Hè infurmatu chì u 91% di l'imprese s'impegna à ottene a trasfurmazioni digitale, chì hè cruciale per a so sopravvivenza è a prosperità in questa era.

In u prucessu di trasfurmazioni digitale, una di e sfide principali affrontate da l'imprese di fabricazione hè l'integrazione di vechji sistemi.Hè impurtante d'esse curaggiu in affruntà e sfide, truvà opportunità in ogni sfida, è i sistemi tradiziunali ùn sò micca eccezzioni.

Da i vechji sistemi à i sistemi intelligenti

Perchè u vechju sistema ùn hà micca a funzione necessaria da u prucessu intelligente, l'implementazione di l'applicazione di l'ingegneria hè assai impurtante.L'usu di sensori hè assai impurtante per fà un usu cumpletu di vechji sistemi è integrà in l'ecosistema digitale.Data l'impurtanza di e dati è l'analisi in tempu reale, sti sensori aiutanu à furnisce infurmazioni impurtanti nantu à u rendiment, a produtividade è a salute di e macchine più vechje.

In modu intelligente chì si basa in parechje dispositi per a cumunicazione istantanea, i sensori furniscenu visibilità à tutti i stakeholder in ogni mumentu.Insight in tempu reale da i dati di i sensori pò ancu ottene una decisione autonoma è intelligente.A causa di queste applicazioni intelligenti di l'ingegneria, u vechju sistema pò esse mantenimentu predittivu basatu annantu à u diagnosticu di salute.

Cullaburazione cù macchine intelligenti

A tecnulugia matura pone a basa per a trasfurmazioni digitale di u funziunamentu, mentre chì e tecnulugia emergenti acceleranu u prucessu, in modu di digitalizà u funziunamentu à grande scala.A macchina intelligente guida u rapidu sviluppu di a trasfurmazioni digitale.Sti machini intelligenti ponu riduce a dependenza di l'intervenzione umana è caccià i disadvantages di i machini pisanti tradiziunali.Basatu annantu à stu sforzu, l'ambizione di un travagliu futuru cooperativu è agile fiuriscerà sottu à l'azzione di a cooperazione umana-macchina, è a nova era è l'applicazione di l'ingegneria orientata à u futuru diventeranu a forza motrice chjave.

A preparazione di vechji sistemi per u futuru dipende di e decisioni chjave.Prima, una cunniscenza approfondita di e esigenze determinerà a strategia digitale ghjusta.Siccomu i piani di cummerciale s'appoghjanu nantu à e strategie digitali, hè impurtante allineà cù scopi à cortu, mediu è longu.Una volta chì a strategia hè in u locu, l'applicazione di ingegneria curretta determinarà u successu di tutta l'esperienza di trasfurmazioni digitale.

Scala di trasfurmazioni digitale

I piani di trasfurmazioni digitale in tutti i campi di a vita mostranu chì a scala di trasfurmazioni ùn pò micca esse tagliata in tuttu.Invece, i piani specifichi devenu esse sviluppati per ogni prughjettu.Per esempiu, i sistemi ERP ponu aiutà à integrà i machini è i prucessi, ma ùn sò micca opzioni per cambiamenti longu è orientati à u futuru.

L'imprese chì facenu a trasfurmazioni digitale spessu affidanu à i so squadre a rispunsabilità di scrive, teste è implementà soluzioni di integrazione interna, ma qualchì volta u risultatu hè chì paganu più di ciò chì ponu permette.Malgradu a bravura di piglià tali decisioni, i costi, u tempu è i risichi chì paganu spessu li facenu dumandassi s'ellu vale a pena fà.L'implementazione di u prughjettu in una pressa hè di grande dannu è hè prubabile di causà a morte di u prugettu.

Unu di l'aspetti impurtanti di a trasfurmazioni digitale di successu hè di assicurà chì picculi quantità di cambiamenti ponu esse fatti in u tempu.I dati ghjucanu un rolu cruciale in l'allineamentu di ogni elementu di u prucessu.Dunque, hè impurtante per ogni impresa di creà una basa di dati robusta è cumpleta per cullà dati da ogni terminal.

In l'ambiente digitale pienu di equipaghji intelligenti, ogni dati raccolti da applicazioni di ingegneria da diversi sistemi ERP, CRM, PLM è SCM hè assai impurtante.Stu approcciu sceglie u cambiamentu graduali senza mette una grande pressione nantu à ellu o tecnulugia operativa (OT).

L'automatizazione agile è a cooperazione umana-macchina

Per fà u prucessu di fabricazione più agile, l'omu deve ancu ghjucà un rolu cruciale.U cambiamentu radicali hè obligatu à causà resistenza, soprattuttu quandu e macchine tendenu à diventà più autonome.Ma hè impurtante chì a dirigenza di l'impresa assume a rispunsabilità di fà chì l'impiegati capiscenu u scopu di a digitalizazione è cumu prufittà tutti.In essenza, a trasfurmazioni digitale ùn hè micca solu nantu à u sviluppu futuru di l'imprese, ma ancu di creà esperienze più belle per a vita umana.

A trasfurmazioni digitale rende e macchine più intelligenti, è permette à e persone di fucalizza nantu à un travagliu più criticu è avanti, suscitandu cusì più potenziale.A cullaburazione efficace umanu-informatica hè assai impurtante per a determinazione di u scopu di u travagliu è a trasfurmazioni digitale, chì aiutanu à migliurà l'efficienza di a produzzione generale di l'impresa sana.


Tempu di post: 21-mar-2021